VIII Concurs de Punts de Llibre, Almenar Medieval

Amb motiu de la XXVII Festa Medieval  d’Almenar

Bases

Objecte:

L’Ajuntament d’Almenar, a través de la Biblioteca, amb la col·laboració del Pla Educatiu d’Entorn i Almenar Lector, convoca el VIII Concurs de punts de llibre. L’objectiu d’aquesta convocatòria és fomentar la creativitat en els infants, joves i adults i afavorir la seva relació amb l’equipament cultural.

1. Tema. Almenar Medieval
  2. Categories:
  • Infantil A de I3, I4 i I5
  • Infantil B de 1r i 2n
  • Infantil C de 3r i 4t
  • Infantil D de 5è i 6è
  • Joves E de 1r i 2n d’ESO
  • Adults a partir de 14 anys
  1. Disseny:
    • Els treballs hauran de ser inèdits.
    • Es pot utilitzar qualsevol tècnica (ordinador, pintura, collage, …) en paper o cartolina.
    • Dibuixat només per una cara i sense text.
    • Mides: 21 cm de llargada x 5 cm d’amplada.
  1. Al darrera del punt de llibre han de constar les següents dades:
  • Nom i cognoms
  • Edat i categoria
  • Adreça i telèfon de contacte
  • Curs i (categoria infantil)
  • Població
  1. Premis:

Categories infantils i adults: Seran xecs regal per gastar als comerços d’Almenar.

Els premiats seran publicats i formaran part de la col·lecció de la biblioteca.

1. Només s’admet un punt de llibre per participant.
  2. Termini i presentació: Fins l’1 de juny de 2023. Els treballs s’han de presentar en format original a la Biblioteca i s’han d’identificar amb les dades de contacte de l’autor/a.
  3. El jurat estarà format per persones vinculades al món de l’art i la cultura.
  4. El lliurament de premis tindrà lloc el diumenge 11 de juny al matí dins la programació de la XXVII Festa Medieval d’Almenar.
  5. Els/les participants han de tenir el carnet d’usuari/ària d’alguna biblioteca pública. Tots els treballs han de ser lliurats a la Biblioteca Ramon Berenguer IV dins el termini establert. Fora d’aquest termini no s’acceptarà cap obra.
  6. Els punts guanyadors s’hauran de lliurar físicament i quedaran a disposició de l’organització del concurs (es comunicarà el procediment d’entrega).
  7. Els treballs presentats s’exposaran a la Biblioteca i a la Fira Medieval.

La participació en aquest concurs pressuposa l’acceptació d’aquestes bases. El jurat podrà declarar desert algun dels premis. La Biblioteca es reserva la propietat dels punts guanyadors, així com el dret a editar-los i distribuir-los afegint les seves dades.