Maig – Agenda

Aquest mes de maig a banda de la programació habitual, volem destacar:

• El Laboratori de Lectura “Casa”,

“Els laboratoris de lectura són espais de creació per als infants i les seves famílies que conviden a experimentar al voltant de la lectura, entesa en el sentit més ampli del terme: llegir amb tots els sentits, la lectura d’imatges i sons, la creació literària com un joc i la imaginació poètica com a forma artística.”

Definició acordada en la I Jornada de Laboratoris de Lectura. Granollers, juliol de 2012.  Font: https://www.ibbycat.cat/programes/laboratoris-i-exposicions/en-que-consisteixen/

Durant la Setmana de la Natura farem dos sortides:

1. Camins de l’Aigua d’Almenar, a càrrec de l’Alba Cerezuela, ens portaran a fer un recorregut per les principals vies d’aigual de la nostra vila: riu Noguera Ribagorçana, Sèquia de Pinyana, Canal d’Aragó i Catalunya i la Planta de Bioenergia d’Almenar, dijous 25 de maig, a les 9:15 ens trobarem  a la Pl. del Mercat.
  2. Visita als Aljubs i Sies d’Albelda, dimarts 30 de maig, sortida a les 9:15 des de la Pl. del Mercat. Visita guiada amb la bibliotecària d’Albelda, Esther Sabaté.

Inscripcions obertes per les dues sortides a la biblioteca

.