Clubs de Lectura 2023-2024

Arriben els clubs de lectura i trobades literàries presencials a la Biblioteca. Aquest any contarem, al club de lectura de narrativa, amb la participació de l’Emili Bayo i la Montse Sanjuan.

Hi ha clubs de lectura per a tots els gustos i edats que vulguin gaudir d’una activitat cultural de reflexió i interacció social, són gratuïts i estan oberts a tota la comunitat.

Us podeu inscriure a un o més clubs a la biblioteca.

Els tres nous clubs,  oberts aquest  curs, són Lletra Jove, per a públic adolescent, hi llegirem llibres sobre temes actuals i estarà conduït  per Anna Salvia i Maite Morera.

Llegir per debatre  per a públic familiar, hi llegirem temes actuals sobre criança i educació dels nostres infants i adolescents i estarà conduït per Josep Cardona.

I Sense Lletra per a infants d’educació infantil.