Clubs de Lectura 2024-2025

La biblioteca us convida a participar en els seus clubs de lectura. Aquests espais fomenten la lectura en comunitat i ofereixen l’oportunitat de compartir opinions i reflexions sobre una gran varietat d’obres literàries, guiades per experts de la lectura. Disposem d’una àmplia oferta de clubs adaptats a diferents edats i interessos.

Les nostres sessions van d’octubre a maig i estan pensades per a edats diverses i tot això, amb una programació variada que inclou novel·les, teatre, literatura infantil i juvenil i molt més.

Les inscripcions comencen el dilluns 2 de setembre a les 16 h.

Clubs de lectura d’adults:

Clubs de lectura adreçats a adults on llegim obres de narrativa, novel·les actuals i clàssiques. Pots venir a debatre o escoltar l’opinió dels membres del club. Les trobades són espais oberts a tothom.

Club de lectura de textos teatrals. Cada sessió es dedica a una obra inclosa en la programació del Teatre Nacional de Catalunya. Durant el curs assistim a alguna representació teatral.

Als clubs de lectura també pots aprendre i practicar altres llengües. Oferim el club de lectura d’anglès on llegim o visualitzem obres en aquest idioma i les sessions també són en anglès.

Duem a terme un club de lectura per a membres adults de famílies amb infants de  0 a 18 anys. Llegir per debatre treballem llibres de temàtiques d’interès per aquesta etapa sobre la criança infantil i juvenil.

Clubs de lectura infantils i juvenils:

Els joves a partir de 12 anys tenen l’oportunitat de formar part d’un jurat literari format per milers de lectors. Tenen el seu espai per compartir lectures al Protagonista Jove. Novel·la juvenil, còmic… i molt més junt amb la biblioteca d’Alguaire.

Els nens i nenes a partir de 3 anys poden formar part dels clubs de lectura infantils. Són un espai ideal per fomentar l’hàbit lector en els més petits, gràcies a les activitats dinamitzades per un mediador lector que els guiarà en el descobriment del món dels llibres. Oferim una programació variada i adaptada a les diferents edats i interessos dels nens i nenes.