El wolframi i el ferro recursos clau per guanyar la Segona Guerra Mundial´ a càrrec de Josep Martí Fornons

Novembre a Casaio, Ourense. Restes de la Mina Valborraz o Mina de los Alemanes (wolframi).
📷 Bep Martí

Josep Martí es va iniciar en el món del cinema als anys noranta com a ajudant de càmera. Ha compaginat durant anys la fotografia documental amb la pagesia (fructicultura). Els seus temes fotogràfics solen ser la ramaderia extensiva, l’agricultura, la mineria, l’artesania i el medi ambient.
El 2009, va publicar el seu primer llibre ‘Pastores‘, sobre les transhumàncies al Pirineu d’Osca i Lleida. I Guanyador del concurs ‘L’home i el medi ambient’ en la primera edició del Zoom Photo Festival Saguènay a Canadà.
Ha exposat en llocs com Barcelona, Pirineu Aragonès, Serra d’Albarrasí, Lapònia sueca i el Quebec. Els seus reportatges s’han publicat en revistes com Interviú i Photo Solution magazine. Ha col·laborat en documentals principalment en l’àmbit dels Pirineus (TVE, Aragón TV, France tv).
❗️Demà el tindrem a la #biblioteca a les 18h, col·loqui.