Què podem fer per a que als infants i joves els agradi llegir? a càrrec de Jaume Centelles

Almenar Lector, dins la seva programació d’hivern, ha programat la VII edició del Mercat de Nadal i Lletra que iniciarem el dijous 14 de desembre, a les 18:30h. El nostre convidat és en Jaume Centelles, mestre,  referent en Biblioteca escolar i mediador de lectura. Ha guanyat el Premi de Pedagogia Rosa Sensat dues vegades.  Una al 2004 amb el seu llibre “La Biblioteca, el cor de l’escola” i l’altra el 2021 pel seu bloc La invitació a la lectura.

El podem llegir sovint  a la revista Guix, escoltar-lo a Catalunya Ràdio dins el programa L’Ofici d’Educar.

Jaume Centelles obre la programació d’un cap de setmana dedicat a la Literatura Infantil i Juvenil que clourem dissabte 16 amb un animat mercat junt amb l’Associació de Comerciants “Almenar Comerç i Empresa” on trobareu representació del nostre comerç de proximitat, entitats i associacions del nostre municipi. Per participar-hi només cal que recomaneu un llibre i assistiu als tallers, hores del conte, recitals i trobada amb autores que les escoles, les seves AFAS i la biblioteca han preparat. Demaneu més informació al telèfon:

973 770638 – Biblioteca

Activitat organitzada amb el suport de la Paeria d’Almenar i el Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil.

Inscripció prèvia, a la Biblioteca,  per assistir a la trobada de Jaume Centelles a: